Retourneren

Mijn bestelling is niet naar wens, hoe kan ik deze retourneren?

Is je aankoop toch niet helemaal naar wens? Dan kan je deze terug sturen binnen 14 dagen. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat je het product hebt ontvangen. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retour kosten voor eigen rekening.

 

Uitzonderingen:
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
* Producten die je speciaal hebt laten maken, bijvoorbeeld een eetbare print.
* Geopende verpakkingen.

* Tijdschriften.
* Geopende voedingsmiddelen (i.v.m. voedselveiligheid).
* Los verpakkingsmateriaal zoals taart-,  cupcake- of bonbondoosjes en zakjes (i.v.m. hygiëne).

* Afgeprijsde artikelen bijvoorbeeld korte THT of artikelen die uit het assortiment gaan.

 

Onvoldoende gefrankeerd:

Wij accepteren geen retourzendingen van zendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn. Deze zendingen zullen dan ook worden geweigerd.

 

Mijn bestelling is beschadigd/defect aangekomen, hoe kan ik deze retourneren?
Als je een artikel hebt ontvangen dat defect, beschadigd of niet compleet is, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact met ons op en wij zullen een passende oplossing bieden.

 

Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb, hoe kan ik deze retourneren?
Als je een artikel hebt ontvangen welke je niet besteld hebt, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact met ons op en wij zullen een passende oplossing bieden.

 

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Op het moment dat wij je retour hebben ontvangen zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken. Wij betalen het bedrag terug door het over te maken naar het door u opgegeven rekeningnummer. Dit gebeurt in ieder geval binnen de wettelijke 14 dagen. Maar in de meeste gevallen wordt dit binnen een week verwerkt.